Huisregels
Van ons mag je een correcte, respectvolle en vriendelijke behandeling verwachten, waarbij wij rekening houden met de hygiëne- en privacywetgeving.
Om onze patiënten zo goed mogelijk te kunnen behandelen vragen wij ook jouw medewerking:
- Gebruik van mobiele telefoons in de behandelkamers en telefoneren in de wachtkamer is niet toegestaan vanwege geluid en privacy redenen.
- Huisdieren kunnen niet worden meegenomen in de praktijk
- Afspraken die niet tijdig (24 uur van tevoren) worden afgezegd worden in rekening gebracht
- Je bent zelf aansprakelijk voor jouw eigendommen. Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of schade.
- Zonder afspraak is het i.v.m. de geplande behandelingen helaas niet mogelijk om de orthodontist te spreken.
- Een patiënt of bezoeker mag niet onder invloed van alcohol of drugs zijn.
Wij verwachten van onze patiënten dat zij de orthodontist, orthodontie-assistente en receptioniste respectvol te woord staan.
Wij tolereren geen agressie, geweld, intimidatie of grof taalgebruik in welke vorm dan ook.
Bij het niet naleven hiervan kan er geen behandeling plaatsvinden.
Klachten
Van ons kun je een professionele behandeling verwachten. Mocht je niet helemaal tevreden zijn over de informatie of de behandeling, laat het ons dan gerust weten.
Samen met de orthodontist en het team gaan we op zoek naar een passende oplossing.
Mocht je een klacht hebben, stuur dan een mail naar: info@orthodontiepraktijkhilversum.nl en wij zullen binnen 2 werkdagen reageren.